آمریکا و اسرائیل سناریونویسان جنایات داعش هستند
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

محمد کوثری

عضو کمیسیون‌امنیت ملی مجلس:

آمریکا و اسرائیل سناریونویسان جنایات داعش هستند

ارتاویل نیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:داعش‌ و گروه‌هایی مانند القاعده و طالبان دست پروده، اسرائیل و عربستان و طراح اصلی این عملیات تروریستی در اصل آمریکا، اسرائیل هستند.

اسماعیل کوثری‌ در گفت‌وگو با‌ ارتاویل نیوز در قم، با اشاره به ماهیت‌گروه تروریستی‌داعش، اظهار کرد: داعش‌ و گروه‌هایی مانند القاعده و طالبان دست پروده، اسرائیل و عربستان و طراح اصلی این عملیات تروریستی در اصل آمریکا، اسرائیل هستند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با شاره به اهداف این گروه تروریست، افزود: هدف اصلی گرو های تروریسی مطرح کردن بهار عربی در برخی از کشورها به ویژه سوریه بود، البته در سوریه نتوانستند حرکت مطلوبی داشته باشند، بنابراین در بعد سیاسی و نظامی به طور کامل شکست خوردند.

وی با اشاره علت به وجود آمدن گروه داعش، تصریح کرد: شکست در سوریه و عراق یک شکست سخت برای آنها بود زیرا انتخابات درستی در این جا شکل گرفته بود و این سبب شد آمریکا و اسرائیل و حتی عربستان با شکست سنگینی مواجه شوند و برای حفظ آبروی خود داعش را در عراق به وجود آوردند.

کوثری با تاکید به شکست قطعی داعش، گفت: ظاهر مسئله شاید نشان دهنده این نکته باشد که پیروز باشند آن هم به زعم و باور خودشان، اما خوب نتایج نشان دهنده شکست این گروه تروریستی است، به ویژه پس از فتوای مراجع برای جهاد، شکست داعش به قطعیت کامل رسید.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تلاش برای برقراری ثبات در عراق، خاطرنشان کرد: وظیفه همه است که برای یکپارچگی عراق تلاش کنند، در حال حاضر نیروهای مردمی و ارتش به خوبی ایستادگی می کنندو ایران نیز از عراق حمایت دیپلماتیک و اجتماعی می کند تا مشکلات موجود در عراق کمتر شود.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ چهار شنبه 11 تير 1393برچسب:, ] [ 1:0 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 114885
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1